Chybové hlášení v programu

Opětovná instalace programu

Prosím stáhněte si aktuální verzi našeho programu a znovu jej instalujte. Pokud by po opětovné instalaci potíže přetrvávali, potřebujeme Vaši podporu, abysme mohli problém diagnostikovat.

Trvají potíže navzdory nové instalaci?

Pokud nastane tento případ, můžeme chybu určit pomocí speciálního diagnostického nástroje:

  1. Klikněte prosím na následující odkaz a nainstalujte si tuto aplikaci:

    Windows: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/fra-webresources/Clients/DiagnosisTool.exe
    Mac: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/fra-webresources/Clients/DiagnosisTool.dmg

  2. Pokud jste diagnostický nástroj nainstalovali, přejděte prosím na tlačítko vedle místa instalace a vyberte program Saal designér. Program je většinou uložen pod C:\Programy\.
  3. Potom klikněte na tlačítko "Dále". Nyní se program automaticky otevře.

  4. Proveďte prosím v programu všechny kroky jako předtím, až se dostanete k chybovému hlášení. Vytvořte Screenshot chybového hlášení. Poté můžete program Saal designér zavřít. Otevře se Vám další okno, ve kterém si můžete vybrat místo uložení.

  5. Zde bude ZIP soubor uložen.

Po uložení nám prosím zašlete tento soubor ZIP a screenshot chybové zprávy na asistence@saal-digital.cz.

 

Tato webová stránka používá cookies. Využitím těchto stránek dáváte souhlas s používáním cookies. Další informace o použítí cookies naleznete prosím zde.
OK