Najít instalační protokol

Windows

  1. Ujistěte se, že jsou zobrazeny skryté složky. 
  2. Přejděte do následující složky (ujistěte se, že za „<jméno účtu>“ nahradíte Vaše uživatelské jméno):
    • Windows 8, Windows 7, Windows Vista: C:\Uživatel\<jméno účtu>\AppData\Local\Adobe\AIR\logs

    • Windows XP: C:\Dokumenty a Nastavení\<jméno účtu>\Lokal Settings\Data aplikací\Adobe\AIR\logs\

    • Windows XP (anglicky): C:\Documents and Settings\<jméno účtu>\Local Settings\Application Data\Adobe\AIR\logs

  3. Odešlete soubor Install.log jako přílohu e-mailu na zákaznickou podporu. Pokud již tento problém řešíte, přiložte tento soubor jako odpověď na e-mailovou komunikaci. 

Mac OS X

  1. Spusťte Terminal.app (V složce Aplikace/Obslužné programy nebo v angličtině Applications/Utilities)
  2. Vyberte ze seznamu vlevo system.log
  3. V pravém horním rohu v poli filtru vložte „SaalDesignSoftware“ (bez uvozovek)
  4. Zkopírujte obsah velkého textového pole a odešlete tento obsah na zákaznickou podporu. Pokud již tento problém řešíte, přiložte tento obsah jako odpověď na e-mailovou komunikaci.