Poškození při přepravě

Jak rozpoznám poškození vzniklé při přepravě?

Poškození při přepravě můžete rozpoznat tak, když je přepravní balení, ve kterém se nachází produkt, také poškozeno. 
Poškození při přepravě může být:

  • Poničené rohy a hrany
  • Poškrábání 
  • Trhliny

Upozornění: Samozřejmě, máte vždy právo odmítnout přijmutí produktu v případě, že poškození je jasně rozpoznatelné na přepravním obale zvenku.

 

Co mám dělat v případě poškození při přepravě?

Obdrželi jste objednávku, a poté jste zjistili, že je obal poškozen?

  • Vždy zkontrolujte, zda byl poškozen také Váš produkt. Někdy se může stát, že dojde k poškození obalu, avšak produkt zůstane nepoškozen. 
  • Jestliže při kontrole zjistíte, že obal, a také produkt jsou poškozeny, kontaktujte nás prosím pomocí uvedeného odkazu.

Prosím vytvořte reklamaci pomocí správy objednávek: https://www.saal-digital.cz/servis/stav-objednavky/

Upozorňujeme, že telefonická stížnost není možná.

Tato webová stránka používá cookies. Využitím těchto stránek dáváte souhlas s používáním cookies. Další informace o použítí cookies naleznete prosím zde.
OK