Přehled objednávky ve správě objednávek

Po odeslání objednávky můžete pomocí Vaší e-mailové adresy a čísla objednávky zkontrolovat detaily Vaší objednávky ve správě objednávek.
Na následujícím odkazu naleznete správu objednávek. Odkaz můžete nalézt také v potvrzení objednávky, které jsme Vám zaslali na Váš e-mail.

 

Ve správě objednávek naleznete kompletní přehled Vaší objednávky.
Zde můžete shlédnout:

  • které produkty v jakém množství byly objednány
  • kdy byla objednávka přijata
  • jaký je aktuální stav objednávky
  • celková cena objednávky

 

Pokud kliknete v pravém rohu na modré pole "Akce", zobrazí se Vám na výběr další možnosti k Vaší objednávce.

 


Vyžádat neuhrazené faktury: Na Vaši e-mailovou adresu Vím zašleme přehled neuhrazených faktur.
Znovu zaslat fakturu: Znovu Vám odešleme fakturu k Vaší objednávce na Vaši e-mailovou adresu.
Sledovat zásilku: Přesměrujeme Vás na přepravního partnera, kde je možné sledovat aktuální stav Vaší zásilky.
Reklamace: V případě, že nejste spokojeni s Vaší objednávkou nebo její části, můžete ji zcela jednoduše a rychle reklamovat pomocí správy objednávek. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřešit k Vaši spokojenosti co nejrychleji.