Podat reklamaci

Jak podat reklamaci

Výrobní a barevné odchylky

I přes naši maximální snahu se výrobním a barevným odchylkám nelze vyhnout. Odchylky se vyskytují v každé výrobě a představují přípustnou chybovost, která vzniká v důsledku výrobního procesu.

Výrobním barevným odchylkám mezi různými materiály a objednávkami bohužel nelze zcela zabránit. Je to způsobeno použitím různých materiálů (fotoobrazy, plakáty, oznámení a přání, totoknihy, tisk fotografií atd.) a různými výrobními postupy. Všechny materiály se liší svými vlastnostmi, jako je bělost materiálu nebo povrchu, a liší se i výrobní metody, stroje a barvy. Proto nelze srovnávat barevné výsledky fotoobrazů a tisku fotografií.

Vytvoření reklamace

Pokud chcete reklamovat svou objednávku (například výrobek vypadá jinak než váš projekt, nejste spokojeni s barvami, výrobek je poškozený a podobně), můžete svou objednávku otevřít zde zadáním e-mailové adresy a čísla objednávky. Upozorňujeme, že reklamaci není možné podat telefonicky.

Funkce objednávky na webových stránkách

Po otevření objednávky můžete kliknout na tlačítko Funkce, které vám nabídne řadu možností. Zde naleznete možnost podat reklamaci. Po kliknutí na ni se zobrazí okno s formulářem, který můžete vyplnit.

Formulář pro reklamaci objednávky

Nejprve je třeba zadat, zda se reklamace týká celé objednávky, nebo jen některých položek.

Dále musíte vybrat, zda se stížnost týká kvality výrobku nebo dopravy a doručení.

V případě kvality výrobku musíte vybrat, zda je důvodem reklamace barevnost, nepřesná reprodukce obrázků nebo poškozený výrobek.

V případě dopravy/doručení je třeba vybrat, zda je důvodem poškozený výrobek nebo doručení, nebo zda výrobek ještě nebyl doručen.

Jakmile se rozhodnete, budete požádáni o příslušné údaje a fotografie. Po vyplnění všech polí klikněte na tlačítko Odeslat. Následně vše prošetříme a co nejdříve vás budeme kontaktovat.