Chybová hlášení softwaru

Chybová hlášení softwaru

V ojedinělých případech může software zobrazit chybové hlášení. Doporučujeme nejprve odstranit dočasné soubory a poté zkontrolovat, zda se chybová zpráva stále zobrazuje.

Odstranění dočasných dat

Otevřete Nastavení (přístupné přes ikonu ozubeného kolečka) a vyberte možnost Smazat dočasná data. Zaškrtněte všechny tři možnosti a potvrďte tlačítkem Smazat nyní:

  • Vymazat mezipaměť
  • Smazat stažené návrhy
  • Smazat náhledy

Zobrazí se dialogové okno s informací, že je třeba software zavřít. Restartujte prosím software.

Chybové hlášení by se již nemělo objevit, ale pokud se tak stane, zkontrolujte následující body

Chybové hlášení vždy na stejné stránce projektu

Pokud se problém vyskytuje pouze na některých stránkách, vyberte postižené stránky a celý obsah těchto stránek z projektu odstraňte. To provedete tak, že v pravém podokně kliknete na položku Stránka a vyberete možnost Vybrat vše. Vybrané prvky odstraníte stisknutím klávesy delete na klávesnici. Ve vrstvách by neměly zůstat žádné prvky.

Poté přejmenujte obrazové soubory, vložte obsah (přejmenované obrazové soubory, textová pole atd.) zpět do stránek a uložte projekt pod novým názvem.

Obrázky nelze zobrazit/načíst

Nejprve zkontrolujte, zda jsou obrázky uloženy v podporovaném formátu.

MacOS: Povolte návrhovému softwaru plný přístup k pevnému disku. V části Zabezpečení > Soukromí > Přístup na celý disk můžete určit, které aplikace mají mít plný přístup na disk. Zde přidejte svůj návrhový software. Ten by pak měl mít možnost vidět zdroje obrázků. Abyste se vyhnuli problémům s oprávněním, můžete také zkusit zkušebně uložit obrázky na plochu.

Nemohu nahrát svou objednávku

Zkontrolujte nastavení svého počítače, zda software neblokuje brána firewall nebo antivirový program. V takovém případě software Saal Designer v těchto programech odblokujte. Nahrávání by pak mělo fungovat bez problémů.

Nelze nainstalovat nebo spustit software

Pokud se vám nedaří nainstalovat nebo spustit software Saal Designer, zkontrolujte, zda je software kompatibilní s vaším operačním systémem a zda není blokován bránou firewall.

Zda jej neblokuje brána firewall nebo antivirový program/skener virů. V takovém případě software Saal Designer v těchto programech odblokujte.

Software se spouští pouze v režimu offline

Něco blokuje přístup softwaru k internetu. Zkontrolujte prosím nastavení počítače, zda software neblokuje brána firewall nebo antivirový program. V takovém případě software Saal Designer v těchto programech odblokujte. Odesílání by pak mělo fungovat bez problémů.

Chyba 3001, chyba 2038 nebo zpráva o odepření přístupu

Software nemá přístup k žádným souborům ve vašem systému. Zkontrolujte, zda máte na pevném disku dostatek volného místa, zda máte plná přístupová práva ke všem souborům a adresářům a zda přístup neblokuje antivirový software. V takovém případě software Saal Designer v příslušných programech odblokujte. Odesílání by pak mělo fungovat bez problémů.

Stále máte problémy?

Pokud máte stále problémy, obraťte se na oddělení péče o zákazníky s následujícími informacemi:

  • Sdělte nám, jaké kroky jste během používání provedli, dokud se neobjevila chybová zpráva
  • Pošlete nám snímek obrazovky, na kterém je vidět problém
  • Sdělte nám název + verzi operačního systému.
  • Zašlete nám protokol o chybě

Protokol chyb softwaru

Protokol chyb najdete v softwaru kliknutím na tlačítko Nastavení s ozubeným kolečkem v pravém horním rohu a poté kliknutím na tlačítko Otevřít složku s přihlašovacímy daty v otevřeném okně. Zašlete nám všechny soubory protokolu za posledních 7 dní.