Chybové hlášení v projektu

Zobrazuje se Vám při úpravách projektu chybové hlášení? 

Pokud se během zpracování zobrazí chybové hlášení, vyzkoušejte následující navrhovaná řešení:

 

Pokud se v softwaru zobrazí chybové hlášení, postupujte takto: otevřete dialogové okno Nastavení softwaru (přístupné přes ikonu ozubeného kolečka) a vyberte možnost " Smazat dočasná data". Vyberte možnost " Smazat náhledy", pak označte možnost " Vymazat mezipaměť" a klikněte na " Smazat nyní".

Pokud se problém vyskytuje pouze na některých stránkách, vyberte příslušné stránky a odstraňte celý obsah těchto stránek z projektu. To provedete tak, že v pravém podokně kliknete na položku Vrstvy a vyberete možnost Vybrat vše. Vybrané prvky odstraníte kliknutím na ikonu odstranění v horním panelu nástrojů. V části Vrstvy by se neměly zobrazovat žádné další prvky. Poté přejmenujte obrazové soubory a vložte obsah (přejmenované obrazové soubory, textová pole atd.) opět na stránky a uložte projekt pod novým názvem.

Pokud problém přetrvává, dejte nám prosím vědět, jaké kroky jste podnikli během práce, než se objevilo toto chybové hlášení.

Dále nám v odpovědi na tuto zprávu zašlete chybový protokol (viz Čtení chybového protokolu), snímek obrazovky zobrazující daný problém a název + verzi operačního systému.

Projekt není možné nahrát:

Pokud se data při nahrávání načítají příliš dlouho nebo pokud se v údajích o objednávce zobrazí chyba, otevřete dialogové okno nastavení softwaru (přístupné přes symbol ozubeného kolečka) a vyberte možnost "Smazat dočasná data". Vyberte možnost "Smazat náhledy", poté vyberte možnost "Vymazat mezipaměť" a klikněte na tlačítko "Smazat nyní".

Je také možné, že je náš software blokován Vaší bránou firewall nebo antivirovým programem. Zkontrolujte to a v případě potřeby software odblokujte ve své bráně firewall nebo antivirovém programu.

Zkontrolujte znovu zadání všech údajů a ujistěte se, že jsou platné.

Pokud se vyskytnou problémy se zadáním e-mailové adresy, zkuste objednávku odeslat na jinou e-mailovou adresu.

Pokud problém přetrvává, zašlete nám v odpovědi na tuto zprávu chybový protokol (viz Čtení chybového protokolu), snímek obrazovky zobrazující daný problém a název + verzi operačního systému.

Čtení chybového protokolu:

Chybový protokol najdete buď v softwaru kliknutím na malé ozubené kolečko vpravo nahoře a poté kliknutím na tlačítko Otevřete soubor s přihlasovacími daty v otevřeném okně. Soubory protokolu, které se zobrazí jako textové soubory, nám zašlete prostřednictvím formuláře na stránce https://www.saal-digital.cz/support/.

Soubor protokolu můžete také najít v počítači následující cestou:

V položce [User] musíte zadat uživatelské jméno, se kterým pracujete.

Windows:

C:\Users\[User]\AppData\Roaming\SaalDesignSoftware\Local Store\log

Mac:

/Users/Libary/Preferences/SaalDesignSoftware/Local Store/log

Nyní objednat