Co je s mojí objednávkou?
Jak zjistím, zda byla má objednávka přijata?
Pokud byla Vaše objednávka úspěšně přenesena, obdržíte potvrzení o jejím přijetí na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste zadali při objednávce.
Vezměte prosím nejdříve na vědomí následující:
- Zkontrolujte prosím Váš spam. Je možné, že u některých poskytovatelů je potvrzující e-mail označen jako spam.
- Někdy se může stát, že zpracování objednávky trvá delší dobu.
Neobrdžel jsem potvrzení objednávky. Co mám dělat?
Pokud jste ani v průběhu několika hodin neobdrželi potvrzení objednávky, napište nám prosím přímo na adresu: asistence@saal-digital.cz
Po obdržení Vašeho e-mailu zjistíme, co se stalo při nahrávání Vašich dat a informujeme Vás, zda Vaši objednávku registrujeme, nebo ji bude potřebné provést znovu.
Vezměte prosím na vědomí následující:
- Před novou objednávkou
Zjistěte nejdříve, zda Vaši objednávku neregistrujeme.
- Způsob platby Paypal nebo kreditními kartami
U platby pomocí služby PayPal nebo kreditními kartami nedojde k odepsání dané částky, pokud k nám nebudou převedeny Vaše data. Při objednávce nám poskytujete jenom oprávnění k zaúčtování platby. Vaše objednávka musí být nejdříve úspěšně převedena, poté dojde k odepsání dané částky. Pokud nebude objednávka ukončena, bude v průběhu pár dní autorizace zrušena.
- Nahrávání bylo přerušeno
Pokud došlo z jakéhokoliv důvodu k přerušení nahrávání souborů, kontaktujte nás prosím přímo na e-mail: asistence@saal-digital.cz
Po obdržení e-mailu zkontrolujeme, co se stalo při nahrávání dat a budeme Vás obratem informovat, zda byla objednávka zpracována nebo ji bude potřebné provést znovu.
Důležité: Prosím, před novou objednávkou se ujistěte, že objednávka nebyla zpracována.