Co je s mojí objednávkou?

Jak zjistím, zda byla má objednávka přijata?

Pokud nám byla objednávka úspěšně odeslána, obdržíte potvrzení objednávky e-mailem na adresu, kterou jste uvedli při zadávání objednávky.

Především věnujte pozornost následujícím informacím:

  • Zkontrolujte prosím svůj spam. Je možné, že u některých poskytovatelů je potvrzující e-mail označen jako spam.
  • Někdy se také může stát, že zpracování objednávky trvá delší dobu. 

Neobrdžel jsem potvrzení objednávky. Co mám dělat?

Pokud jste ani v průběhu několika hodin neobdrželi potvrzení objednávky, kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře na adrese https://www.saal-digital.cz/support/

Po obdržení Vašeho e-mailu zjistíme, co se stalo při nahrávání dat a informujeme Vás, zda jsme Vaši objednávku přijali, nebo ji bude nutné provést znovu.

Vezměte prosím na vědomí následující body:

  • Před novou objednávkou
    Zjistěte nejdříve, jestli jsme Vaši objednávku přijali.
  • Způsob platby Paypal nebo kreditní kartou
    Při použití platební metody Paypal nebudou peníze z Vašeho účtu strženy, pokud objednávku neobdržíme. Zde se poskytuje pouze autorizace k platbě objednávky. Teprve po obdržení objednávky jsou peníze odepsány z účtu. Pokud objednávku neobdržíme, autorizace bude v průběhu pár dnů zrušena.
  • Nahrávání bylo přerušeno
    Pokud došlo z jakéhokoliv důvodu k přerušení nahrávání souborů, kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře na adrese https://www.saal-digital.cz/support/

          Po obdržení e-mailu zkontrolujeme, co se stalo při nahrávání dat a budeme Vás obratem informovat, zda byla objednávka zpracována nebo ji bude nutné provést znovu.

Důležité: Prosím, před novou objednávkou se vždy ujistěte, že objednávka opravdu nebyla zpracována.

Nyní objednat