Po odeslání objednávky můžete získat přístup k podrobnostem o své objednávce ve správě objednávek pomocí své e-mailové adresy a čísla objednávky.
Na následujícím odkazu naleznete správu objednávek. Odkaz můžete nalézt také v potvrzení objednávky, které jsme Vám zaslali na e-mail.
Ve správě objednávek naleznete kompletní přehled svojí objednávky.
Uvidíte zde:
Pokud kliknete v pravém rohu na modré pole "Akce", zobrazí se Vám na výběr další možnosti k Vaší objednávce.
Vyžádat neuhrazené faktury: Na e-mailovou adresu Vám zašleme přehled neuhrazených faktur.
Znovu zaslat fakturu: Znovu Vám odešleme fakturu k objednávce na e-mailovou adresu.
Sledovat zásilku: Přesměrujeme Vás na přepravního partnera, kde je možné sledovat aktuální stav Vaší zásilky.
Reklamace: V případě, že nejste se svou objednávkou nebo její části spokojeni, můžete ji zcela jednoduše a rychle reklamovat pomocí správy objednávek. Náš tým zákaznické podpory se bude snažit Vaši reklamaci vyřešit co nejrychleji. Znovu objednat: Zde můžete znovu objednat celou objednávku nebo jednotlivé položky objednávky.
Máte také možnost změnit dodací adresu.