Nejprve si prosím ověřte, zda je náš software kompatibilní s Vaším operačním systémem. Aktuální přehled najdete zde: https://www.saal-digital.cz/support/article/systemove-pozadavky-pro-program-saal-designer/
Je také možné, že je náš software blokován Vaší bránou firewall nebo antivirovým programem. Zkontrolujte to a v případě potřeby software odblokujte ve firewallu nebo antivirovém programu.
Můžete také otestovat a pouze dočasně vypnout antivirový program nebo bránu firewall a znovu spustit návrhový software. Nezapomeňte po testování antivirový program nebo bránu firewall znovu zapnout.
Pokud se problém přesto vyskytuje, dejte nám prosím vědět, jaké kroky jste podnikli až do chvíle, kdy se objevila tato chyba.
Dále nám v odpovědi na tuto zprávu zašlete chybový protokol (viz Čtení chybového protokolu), snímek obrazovky daného problému a název + verzi Vašeho operačního systému.
Čtení chybového protokolu:
Chybový protokol najdete buď v softwaru kliknutím na malé ozubené kolečko v pravém horním rohu a poté kliknutím na tlačítko Otevřete soubor s přihlasovacími daty v otevřeném okně. Soubory protokolu, které se pak zobrazí, nám prosím zašlete jako textové soubory pomocí formuláře na adrese https://www.saal-digital.cz/support/.
Soubor protokolu můžete také najít v počítači následující cestou:
Do pole [User] musíte zadat uživatelské jméno, se kterým pracujete.
Windows:
C:\Users\[User]\AppData\Roaming\SaalDesignSoftware\Local Store\log
Mac:
/Users/Libary/Preferences/SaalDesignSoftware/Local Store/log