Řešení problémů s webovým obchodem

Řešení problémů s webovým obchodem

Občas se mohou vyskytnout problémy ve webovém prohlížeči nebo se může objevit chybové hlášení. Pro takové případy jsme vytvořili průvodce řešením problémů krok za krokem, pomocí kterého se můžete pokusit problém vyřešit.

Problémy s internetovým připojením

Stabilní, rychlé a stálé připojení k internetu je zásadní. Pokud je vaše připojení nestabilní, mohou vzniknout různé problémy. Mezi možné příčiny patří např:

  • Slabý signál Wi-Fi v důsledku vzdálenosti od směrovače nebo rušení jinými rádiovými signály.
  • Technické problémy se směrovačem nebo internetovou službou.
  • Nestabilní nebo pomalé mobilní připojení k internetu. Pokud je to možné, používejte místo mobilních dat připojení Wi-Fi.
  • Pomalé veřejné nebo bezplatné sítě (hotelové sítě, oblasti se slabým signálem).
  • Poškozené nebo nekvalitní internetové kabely.

Ujistěte se, že je vaše připojení stabilní a silné, protože internetový obchod nemůže fungovat offline.

Pomalá odezva nebo problémy se zobrazením

Pokud webový obchod reaguje pomalu, visí nebo se nesprávně zobrazuje, zkuste provést tyto kroky:

  1. Uložte projekt ve svém účtu.
  2. Vymažte mezipaměť prohlížeče a soubory cookie.
  3. Zkontrolujte aktualizace softwaru pro váš prohlížeč a operační systém.
  4. Zavřete prohlížeč a všechny programy a restartujte počítač.
  5. Zkontrolujte, zda se v něm nenachází škodlivý software, a zakažte všechna rozšíření prohlížeče.
  6. Použijte běžný prohlížeč, například Google Chrome, Apple Safari, Mozilla Firefox nebo Microsoft Edge.

Po provedení těchto kroků vyzkoušejte, zda problém přetrvává, a to vyzkoušením jiného prohlížeče nebo zařízení.

Nenačítání obrázků/funkcí webových stránek a nabídek ("Broken Images")

"Rozbité obrázky" obvykle znamenají, že software, brána firewall nebo směrovač blokují určitá připojení. Postup při řešení potíží:

  1. Připojte se pomocí různých zařízení ve stejné síti a vyzkoušejte jiné sítě (například mobilní data vs. Wi-Fi).
  2. Pokud se problém vyskytuje pouze na jednom zařízení, zaměřte se na řešení problémů na tomto zařízení.
  3. Pokud se problém týká všech zařízení ve stejné síti, ale ostatních ne, může se jednat o nastavení směrovače, poskytovatele internetových služeb nebo správce sítě.

Zkontrolujte nastavení brány firewall nebo se obraťte na poskytovatele internetu či správce sítě a požádejte o pomoc.

Nelze přejít k platbě nebo pokladně

Pokud nemůžete přejít k platbě nebo k pokladně, protože Nyní zaplatit nebo Nyní objednat tlačítka jsou neaktivní, může to znamenat problém s položkami v košíku nebo se zadanými informacemi. Zkontrolujte následující položky:

  1. Ujistěte se, že se u žádných položek nezobrazují červená upozornění typu "Project invalid", "Review project" nebo "No longer available". Upravte projekt a vyřešte tyto problémy.
  2. Zkontrolujte, zda jsou všechny zadané údaje (jméno, adresa, e-mail, kód voucheru) správné. Odstraňte všechny nepotřebné mezery nebo speciální znaky.
  3. Pokud je pole s kódem voucheru červené, odstraňte kód a klikněte na tlačítko Uplatnit s prázdným polem.
  4. Zkontrolujte, zda je adresa správná, zejména pokud ji systém nemohl ověřit. V případě potřeby použijte alternativní formáty adresy nebo použijte adresu navrženou systémem. Přidejte případné další informace do pole Další údaje o adrese pole.

Nahrané soubory PDF se nevejdou správně na obálku/stránky fotoknihy

Ujistěte se, že vaše soubory PDF odpovídají správným rozměrům uvedeným v profesionální zóně. Použijte poskytnuté šablony a překontrolujte, zda jste vybrali správné vlastnosti článku, například materiál obálky a typ papíru, které ovlivňují velikost obálky.

Stále se potýkáte s problémy?

Pokud problém přetrvává, zkuste k webovému obchodu přistupovat na jiném zařízení (notebook, tablet, mobilní telefon). Pokud se problém na jiném zařízení nevyskytuje, může být problém specifický pro vaše původní zařízení nebo prohlížeč. Nezapomeňte, že jako alternativu si můžete stáhnout náš software pro stolní počítače.

Pokud stále potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory s následujícími údaji:

  • Popis kroků vedoucích k problému nebo chybové zprávě.
  • Snímky celé obrazovky nebo krátké video problému.
  • Název a verzi operačního systému a webového prohlížeče.

Tyto informace nám pomohou efektivněji prošetřit a vyřešit váš problém. Děkujeme vám za poskytnutí těchto údajů.

 

Vaše nastavení jazyka neodpovídá jazyku těchto webových stránek. Zvolte prosím:

Vaše nastavení jazyka neodpovídá jazyku těchto webových stránek. Zvolte prosím: