Nejprve zkontrolujte použité formáty souborů a ujistěte se, že všechny soubory byly zálohovány lokálně. Podporované formáty souborů najdete zde: https://www.saal-digital.cz/support/article/podporovane-formaty-souboru/#sb
Pokud používáte Mac, povolte návrhovému softwaru plný přístup k disku. V části Zabezpečení > Soukromí > Přístup k pevnému disku můžete určit, které aplikace mají mít plný přístup k pevnému disku.
Zde přidejte návrhový software. Poté by měl být software schopen zobrazit zdroje obrázků.
Otevřete dialogové okno nastavení softwaru (přístupné přes ikonu ozubeného kolečka) a vyberte možnost Smazat dočasná data. Vyberte možnost Smazat náhledy, pak zaškrtněte možnost Vymazat mezipaměť a klikněte na tlačítko Smazat nyní. Následně zkontrolujte všechny stránky projektu.
Chcete-li se vyhnout problémům s oprávněním, můžete také zkusit obrázky zkušebně uložit na plochu.
Problém přetrvává?
Pak nám prosím sdělte, jaké kroky jste během používání provedli, dokud se objevila tato chybová zpráva.
Dále nám v odpovědi na tuto zprávu zašlete chybový protokol (viz Čtení chybového protokolu), screenshot problému a název + verzi operačního systému.
Čtení chybového protokolu:
Chybový protokol najdete buď v softwaru kliknutím na malé ozubené kolečko vpravo nahoře a poté kliknutím na tlačítko Otevřete soubor s přihlasovacími daty v otevřeném okně. Soubory protokolu, které se zobrazí jako textové soubory, nám zašlete prostřednictvím formuláře na adrese https://www.saal-digital.cz/support/.
Soubor protokolu můžete také najít v počítači následující cestou:
V poli [Uživatel] musíte zadat uživatelské jméno, se kterým pracujete.
Windows:
C:\Users\[User]\AppData\Roaming\SaalDesignSoftware\Local Store\log
Mac:
/Users/Libary/Preferences/SaalDesignSoftware/Local Store/log