Poškození při přepravě
Jak rozpoznám poškození vzniklé při přepravě?
Poškození při přepravě můžete rozpoznat tak, když je přepravní balení, ve kterém se nachází produkt, také poškozeno.
Poškození při přepravě může být:
- Poničené rohy a hrany
- Poškrábání
- Trhliny
Co mám dělat v případě poškození při přepravě?
Obdrželi jste objednávku, a poté jste zjistili, že je obal poškozen?
- Vždy zkontrolujte, zda byl poškozen také Váš produkt. Někdy se může stát, že dojde k poškození obalu, avšak produkt zůstane nepoškozen.
- Jestliže při kontrole zjistíte, že obal, a také produkt jsou poškozeny, kontaktujte nás prosím pomocí uvedeného odkazu.
Prosím vytvořte reklamaci pomocí správy objednávek: https://www.saal-digital.cz/servis/stav-objednavky/
Upozorňujeme, že telefonická stížnost není možná.