Odeslat stížnost

Podání stížnosti

Na fotoportálu lze podat stížnost několika způsoby:

1. Odkázat zákazníka přímo na podporu

Můžete zákazníka informovat, aby se obrátil přímo na náš tým podpory. Případ prověříme, záležitost prošetříme a poskytneme vhodné řešení.

2. Předejte stížnost sami

Případně nás můžete kontaktovat přímo s podrobnostmi o stížnosti zákazníka a zaslat nám zprávu se všemi relevantními informacemi.

3. Odeslání stížnosti prostřednictvím Správy objednávek

Stížnost můžete vytvořit také v nástroji pro správu objednávek.
Zadejte e-mailovou adresu zákazníka a číslo objednávky. Obojí naleznete na svém fotoportálu v rámci Prodejní panel v nabídce Správa objednávek.
Po zadání klikněte na Akce v pravém horním rohu, vyberte možnost Reklamace a vyplňte požadované informace.
Poznámka: Zákazník bude automaticky upozorněn, pokud je reklamace zadána tímto způsobem.

Možná řešení reklamace

Reprodukce: Pokud je to možné, článek rozmnožíme, aby zákazník obdržel objednávku rychle a správně.
Voucher: V případě, že se jedná o reklamaci, je možné, že se bude jednat o reklamaci, která je v rozporu se zákonem: Můžeme vám poskytnout poukaz (včetně nákladů na dopravu), abyste si výrobek mohli sami znovu objednat. Výhodou tohoto řešení je, že váš zisk z původní objednávky zůstává nedotčen.
Vrácení peněz: Na požádání můžeme vrátit částku za sporný výrobek přímo zákazníkovi. Poznámka: Váš zisk bude snížen o odpovídající částku.

Jak použít poukaz na reklamaci

  1. Přejděte na webové stránky společnosti Saal Digital a přihlaste se ke svému účtu.
  2. Na stránce Produkty, vyberte produkt, který si přejete znovu objednat.
  3. Připravený projekt přidejte do košíku.
  4. Do pole Uplatnit poukaz zadejte kód voucheru, který jsme vám zaslali.
  5. V případě potřeby zadejte doručovací adresu zákazníka.
  6. Dokončete objednávku.