Podání stížnosti
Na fotoportálu lze podat stížnost několika způsoby:
1. Odkázat zákazníka přímo na podporu
Můžete zákazníka informovat, aby se obrátil přímo na náš tým podpory. Případ prověříme, záležitost prošetříme a poskytneme vhodné řešení.
2. Předejte stížnost sami
Případně nás můžete kontaktovat přímo s podrobnostmi o stížnosti zákazníka a zaslat nám zprávu se všemi relevantními informacemi.
3. Odeslání stížnosti prostřednictvím Správy objednávek
Stížnost můžete vytvořit také v nástroji pro správu objednávek.
Zadejte e-mailovou adresu zákazníka a číslo objednávky. Obojí naleznete na svém fotoportálu v rámci Prodejní panel v nabídce Správa objednávek.
Po zadání klikněte na Akce v pravém horním rohu, vyberte možnost Reklamace a vyplňte požadované informace.
Poznámka: Zákazník bude automaticky upozorněn, pokud je reklamace zadána tímto způsobem.
Možná řešení reklamace
Reprodukce: Pokud je to možné, článek rozmnožíme, aby zákazník obdržel objednávku rychle a správně.
Voucher: V případě, že se jedná o reklamaci, je možné, že se bude jednat o reklamaci, která je v rozporu se zákonem: Můžeme vám poskytnout poukaz (včetně nákladů na dopravu), abyste si výrobek mohli sami znovu objednat. Výhodou tohoto řešení je, že váš zisk z původní objednávky zůstává nedotčen.
Vrácení peněz: Na požádání můžeme vrátit částku za sporný výrobek přímo zákazníkovi. Poznámka: Váš zisk bude snížen o odpovídající částku.
Jak použít poukaz na reklamaci
- Přejděte na webové stránky společnosti Saal Digital a přihlaste se ke svému účtu.
- Na stránce Produkty, vyberte produkt, který si přejete znovu objednat.
- Připravený projekt přidejte do košíku.
- Do pole Uplatnit poukaz zadejte kód voucheru, který jsme vám zaslali.
- V případě potřeby zadejte doručovací adresu zákazníka.
- Dokončete objednávku.